Новгородківський район
Влада / Суспільство

Звернення громадян – процес взаємодії між органами державної влади та громадянами

Стаття 40 Конституції України та ст. 1 Закону України «Про звернення громадян» закріплює за кожним право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін.
Звернувши увагу на статистичні дані, які характеризують кількість звернень та підводячи підсумки роботи, слід зазначити, що в порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень до районної державної адміністрації за січень-червень 2016 року збільшилась на 144 (надійшло за січень-червень 2016 року – 182 звернення) в порівнянні з 2015 роком (38 ), в яких порушено 194 різноманітних питання. Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-червня 2016 року позитивно вирішено – 57 звернень.

За звітний період до райдержадміністрації з урахуванням колективних звернень звернулося 860 громадян (протягом січня-червня 2015 року – 437). У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість колективних звернень залишилась однаковою – 9.

Питання, які порушували громадяни у зверненнях, стосувалися: про припинення будівництва військового полігону на території Новоандріївської сільської ради; щодо вирішення питання водопостачання по вулиці Чапаєва на території Новгородківської селищної ради; щодо збереження Петрокорбівського, Інгуло-Кам’янського, Білозернівського навчально-виховного комплексу від закриття та збереження Петрокорбівської сільської ради та інші. Складна і багатогранна робота з заявами, скаргами, пропозиціями громадян в районі триває постійно.

Кількість звернень, що надійшли з Урядової гарячої лінії протягом січня-червня 2016 року складає 78 (2015 рік – 30), на «гарячу лінію» Кіровоградського обласного контактного центру надійшло – 83 дзвінки (2015 рік – 66). Всі звернення опрацьовані вчасно. Основна кількість звернень на Урядову гарячу лінію протягом звітного періоду стосувалась наданню роз’яснень щодо порядку призначення субсидій та нарахування соціальних допомог мешканцям району. Заявникам, відповідно до законодавства України направлені відповіді та роз’яснення на порушені ними питання.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та з метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів району, в районній державній адміністрації створені та функціонують «телефон довіри» за номером 2-10-80, «гаряча лінія» за номером 2-04-57.

Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Загалом же райдержадміністрація створює умови для забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

"ВК" у PDF