---
Суспільство

У Знам'янці створюють єдиний медичний кол-центр

У Знам'янці створюють єдиний медичний кол-центр
На початку вересня Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка перемогла у конкурсі на створення кол-центру на умовах співфінансування. Зараз у закладі тривають роботи із впровадження цього людиноорієнтованого сервісу, коли за єдиним номером телефону можна буде отримати повну інформацію про медичні послуги громади.
Команда медичного закладу систематично слідкує за грантовими програмами та подає відповідні заявки. У конкурсі на співфінансування створення кол-центру, організованого ГО «Медичні лідери» з Німецьким Товариством міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ за дорученням уряду Федеративної Республіки Німеччини, із 50 учасників обрали трьох, серед них — знам'янська лікарня.

У рамках проєкту організатори нададуть консультативний супровід на всіх етапах, закуплять повний комплект обладнання для трьох працівників і проведуть їм навчання, допоможуть у створенні комунікаційних шаблонів і оновленні сайту лікарні.

Такі нововведення будуть корисними місцевим жителям, які часто витрачають час на пошук лікаря та інформації щодо медичних послуг, та внутрішньо переміщеним особам, які знайшли прихисток на Знам’янщині і часто потребують медичної допомоги в місцевості, яка для них поки є незнайомою. Допоможе усім їм кол-центр, де за єдиним номером ввічливі працівники нададуть актуальну інформацію та допоможуть записатися на прийом до сімейного лікаря, педіатра, вузького спеціаліста, підкажуть про можливість вакцинації тощо.

Медики ж у свою чергу отримають можливість керувати потоками пацієнтів, аналізувати попит послуг та навантаження на певних лікарів, виявляти слабкі сторони в організації роботи та працювати над помилками.

Подію нашому виданню прокоментував директор КНП «Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка» Знам'янської міської ради Руслан Пушкаренко (на фото):

— Про створення кол-центру я заявляв ще на етапі конкурсу на посаду директора. Зараз одним із стратегічних завдань ми ставимо перед собою покращення сервісу та комунікації з нашими пацієнтами.

Наразі ми вже проводимо підготовчі роботи та навчання персоналу. Відкрити ж кол-центр і тим самим створити єдиний інформаційний медичний простір плануємо наприкінці жовтня – початку листопада.


"ВК" у PDF