Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді - в дії
- 15 листопада 2015, 11:48
Патріотизм, любов до держави, мови, народу, сім'ї виховується не гучними гаслами, а клопітною повсякденною роботою батьків, вчителів, дорослих.
І саме головне завдання школи не втратити час, продовжити стало формувати ці почуття. І не тільки теоретично, побільше практичних занять, зустрічей зі справжніми носіями любові до країни, народу, селища чи міста. І тоді обов'язково буде віддача. Тоді світ наповниться справжніми патріотами, готовими в будь-яку мить захистити мову, державу, суспільство від поганих слів, образ, агресора, посягань.
Вчителі Знам'янської загальноосвітньої школи І-ІІІст.№7 повсякденно, повсякчасно працюють з дітьми, щоб виховати справжніх громадян нашої Батьківщини. Ось і перша декада листопада пройшла з великою кількістю заходів, спрямованих на формування активної життєвої позиції школярів, вихованням любові до української мови та її багатостраждальної історії.
Так, 9 листопада учні і вчителі школи долучилися до написання Всеукраїнського диктанту, разом обговорювали його зміст, а потім виправляли помилки. В переддень дня народження Петра Яцика провели мовний конкурс, присвячений пам'яті великого мецената і філантропа.
Того ж дня з учнями 7-11 класів була проведена літературно-музична композиція «Мово рідна, слово рідне! Хто вас забуває, той у грудях не серденько, а лиш камінь має».
А для учнів 4-6 класів – інтелектуальна гра «Кращий знавець рідної мови». Переможцем у грі стала учениця 6 класу Ковальчук Діана.
За багатьма проведеними заходами стоїть вчитель української мови та літератури Ніколаєнко І.Є. Вона зуміла організувати і випуск газет, і проведення конкурсів, і ігор на належному рівні. Було цікаво всім. І навіть долучила до свят свою сім'ю, двох донечок, які залюбки співали сучасні українські пісні, танцювали, читали власну поезію.
В п'ятницю, 13 листопада, будуть проведені загальношкільні батьківські збори. І одним із питань порядку денного є: «Формування у школярів високої громадської активності та національної свідомості в рамках діяльності громадсько-активної школи», що пройде у формі звіту-презентації діяльності учнів.