Проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соцсфери та ЖКГ
- 1 березня 2018, 14:48
Під головуванням першого заступника міського голови Загородньої В.Г., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Лихоти Г.В.та за участю заступника начальника міськфінуправління Лепетко О.М. було проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка на тему: «Дотримання вимог планування місцевих бюджетів на основі програмно – цільового методу, забезпечення бюджетними установами своєчасного надання паспортів, наказів та звітів за програмно – цільовим методом. Стан фінансово-бюджетної дисципліни в бюджетних установах, визначення причин допущених порушень бюджетного законодавства та забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення в подальшому та недопущення втрат бюджетних коштів».
Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючі питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2018 року.
На нараді було опрацьовано питання про правила складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання.
Головні розпорядники розробляють проекти паспортів бюджетних програм і подають їх на затвердження місцевому фінансовому органу протягом 30 днів після набрання чинності рішенням про місцевий бюджет. Протягом тижня головні розпорядники подають на затвердження до фіноргану проекти паспортів бюджетних програм у разі:
- виникнення нових бюджетних програм (підпрограм);
- набрання чинності рішенням про внесення змін до рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
- передачі бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого;
- передачі нерозподілених бюджетних призначень на визначену в рішенні про місцевий бюджет мету між головними розпорядниками;
- перерозподілу видатків за бюджетними програмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених головному розпоряднику;
- перерозподілу видатків за підпрограмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених на виконання бюджетної програми;
- зміни інформації та зміни показників, затверджених у паспортах бюджетних програм, необхідність у внесенні яких з об'єктивних причин виникла в процесі виконання бюджету і які відповідають меті та завданням бюджетної програми;
- затвердження нових або внесення змін до чинних порядків використання бюджетних коштів, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
- внесення змін до розпису місцевого бюджету, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм.
Проекти паспортів бюджетних програм подаються до фіноргану разом з проектами наказів про їх затвердження у паперовому та електронному вигляді.
Головні розпорядники у терміни, визначені для подання зведеної річної фінансової та бюджетної звітності, подають до місцевих фінансових органів звіти про виконання паспортів бюджетних програм за формою, затвердженою наказом МФУ від 26.08.2014р. №836, у паперовому та електронному вигляді.
Державну фінансову інспекцію України та її територіальні органи під час проведення контрольних заходів (ревізій, перевірок, аудиту) зобов’язати здійснювати контроль за використанням коштів місцевого бюджету, виділених на виконання бюджетних програм. За результатами здійснення такого контролю до 01 квітня року, що настає за звітним, подавати до місцевих фінансових органів відповідну інформацію для врахування при формуванні проектів місцевих бюджетів на наступні бюджетні періоди.
Головні розпорядники протягом 30 днів після складання звіту про виконання паспорта бюджетної програми подають місцевому фінансовому органу узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних программ відповідно до Методики здійснення порівняльного аналізу ефективності бюджетних програм, які виконуються розпорядниками коштів місцевих бюджетів, затвердженої Наказом МФУ від 17.05.2011р. №608.
Останнім питанням на нараді було обговорення стану фінансово-бюджетної дисципліни в бюджетних установах, визначення причин допущених порушень бюджетного законодавства та забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення в подальшому та недопущення втрат бюджетних коштів.
За результатами вжитих заходів щодо усунення виявлених порушень, виконавчим комітетом Знам’янської міської ради затверджено рішення від 09.11.2017 року №290 «Про результати державного фінансового аудиту виконання бюджету м.Знам’янка та ревізій фінансово-господарської діяльності управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради» з розробленням відповідних пропозицій для вжиття заходів бюджетними установами міста щодо забезпечення безумовного дотримання норм фінансово-бюджетної дисципліни, посилення контролю за ефективним та раціональним використанням бюджетних коштів та комунальним майном установ. Також було заслухано про виявлені порушення в ході проведеної Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в 2017 році ревізії фінансово-господарської діяльності КЗ «Знам’янської міської лікарні ім. А.В.Лисенка» та в подальшому забезпечення чітких заходів щодо їх уникнення та недопущення втрат бюджетних коштів.