Мешканцям Новгородки пояснили основні аспекти так званого «Антирейдерського закону»
- 16 грудня 2016, 12:12
13 грудня в Центрі надання адміністративних послуг Новгородківської районної державної адміністрації Кіровоградської області відбулось засідання круглого столу на тему: «Новели законодавства у сферах державної реєстрації нерухомості та бізнесу».
Участь в обговоренні змін до законодавства у сфері державної реєстрації прийняли представники Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області Олена Могильна та Микола Рудік, керівник центру – адміністратор сектору (центру) надання адміністративних послуг та державний реєстратор Новгородківської райдержадміністрації Вікторія Семенова та Ігор Вишневський, державні реєстратори Новгородківської селищної ради Валентина Куриленко та Оксана Желєкова.
Під час засідання учасників круглого столу проінформовано про окремі положення Закону України від 06.10.2016 № 1666-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» та ключові зміни, які пропонує так званий «Антирейдерський закон». Спільно обговорино важливі аспекти та актуальні питання у сфері державної реєстрації. Також приділено увагу питанню взаємодії територіального органу юстиції з місцевою владою.
За результатами обговорення зазначених питань, напрацьовано низку рекомендацій і пропозицій для органів державної влади та місцевого самоврядування.
Цього ж дня, з метою інформування суспільства з актуальних питань державної реєстрації, сприяння правової обізнаності громадян у сферах, що належать до компетенції Міністерства юстиції, працівниками Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області за участю начальника Новгородківського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Ірини Бондаренко для громадськості та представників ЗМІ проведено захід інформаційного характеру.
Так, мешканців Новгородківського району було ознайомлено із реформами, ініційованими Міністерством юстиції України у сфері державної реєстрації, зокрема щодо передачі функцій реєстрації бізнесу та нерухомості, реалізації новел «Антирейдерського» законодавства, функціонування пілотних проектів у сфері реєстрації актів цивільного стану, забезпечення процедури внесення змін до установчих документів громадських об’єднань.
Представники юстиції проінформували про реформу системи реєстрації бізнесу та нерухомості та відмітили, що завдяки цій реформі вдалося подолати корупційну складову процесу, покращити рівень надання адміністративних послуг та зупинились на одному із найважливіших досягнень реформи, яке полягає у запровадженні системи адміністративного оскарження рішень, дій або бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав через Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, які діють при Міністерстві юстиції України та його територіальних органах.
При цьому зазначили, що в цілому для досягнення результату необхідна злагоджена та ефективна робота правоохоронних органів і судової системи задля покарання осіб, які намагалися здійснити та здійснюють протиправні дії спрямовані на захоплення чужого майна.