Засідання Клубу громадського діалогу в Олександрівському районі
- 25 травня 2016, 14:44
Протягом двох попередніх років у рамках Польсько-українського проекту “Клуби громадського діалогу. Сприяння реформи місцевого самоврядування в Україні” у нашій державі загалом започатковано було діяльність 20 клубів громадського діалогу.
Клуби стали помітним явищем громадського життя у своїх містах та місцевостях, адже на їх обговорення виносилися найцікавіші та найактуальніші теми для мешканців, а самі клубні заходи проводилися із застосуванням інтерактивних прийомів та методів, які дозволяли кожному з присутніх бути рівноправним учасником та впливати на результат обговорення. Результатами засідань ставали не тільки більша обізнаність місцевих спільнот із загальними питаннями реформування місцевого самоврядування, а й конкретні аспекти діяльності суспільно важливих сфер, зокрема – позашкільного виховання, надання житлово-комунальних послуг, суспільно-важливі теми, зокрема, зміни в місцевій топоніміці на виконання законодавства про декомунізацію, а також заходи, які сприяли більшій згуртованості та підвищенню довіри в громаді – фестивалі, толоки, презентації творчого доробку тощо.
24 травня в актовій залі РЦДЮТ під головуванням лідера Клубу, директора Олександрівського НВК №3 Людмили Литвин відбулося перше засідання Клубу громадського діалогу в Олександрівському районі, де було обговорено питання перспектив розвитку освіти Олександрівщини.
У роботі Клубу взяли участь голова райдержадміністрації Ольга Борота, голова районної ради Григорій Гончаренко, лідер Клубу громадського діалогу Олександр Шамрай з м. Кам’янка, Черкаської області, начальник відділу освіти райдержадміністрації Сергій Тимко, депутати районної ради, директори та вчителі загальноосвітніх закладів району, представники профспілкових організацій освітян, працівники методичного кабінету відділу освіти райдержадміністрації.
Розпочинаючи роботу Клубу, його лідер Людмила Литвин розповіла присутнім про створення Клубу громадського діалогу в Олександрівському районі та основні напрямки його роботи. Власним досвідом у цьому напрямку з присутніми поділився лідер Клубу громадського діалогу Олександр Шамрай з м. Кам’янка, який є координатором діяльності клубів у регіоні. А потім керівники району підписали меморандум про співпрацю з Клубом громадського діалогу.
З перспективами розвитку освіти на Олександрівщині у контексті реформування присутніх ознайомили начальник відділу освіти райдержадміністрації Сергій Тимко, голова райдержадміністрації Ольга Борота та голова районної ради Григорій Гончаренко. Зокрема, мова йшла про створення у районі освітнього округу у складі п’яти навчально-виховних об’єднань. Учасники засідання активно обговорили, висловили свої пропозиції щодо своєрідної децентралізації в освіті району.
Освітяни також обговорили та внесли свої пропозиції до Положення про присудження районних премій одарованим учням та педагогічним працівникам.
А далі, розділившись на групи, учасники засідання обговорювали можливі ризики та проблеми, необхідні заходи для підвищення ефективності організації роботи закладів освіти у рамках реформування, висловлювали свої пропозиції та шляхи їх використання.
Результатом засідання роботи клубу стало винесення на розгляд постійної комісії районної ради Положення про присудження районних премій одарованим учням та педагогічним працівникам.
Підсумовуючи роботу клубу, голова райдержадміністрації Ольга Борота зазначила, що перше засідання Клубу громадського діалогу було цікавим і змістовним, і самі учасники клубу переконались у реальній необхідності таких форм роботи. Очільниця району відмітила, що такий формат зустрічей сприяє налагодженню ефективної комунікації та діалогу, забезпеченню реальної участі жителів у прийнятті рішень та суспільному діалозі в інтересах розвитку місцевого самоврядування.
Ольга Борота та Григорій Гончаренко запевнили присутніх, що всі пропозиції та рішення, які будуть прийматися на засіданнях Клубу, районна влада буде брати до уваги та подальшого виконання. Керівники району висловили сподівання на подальшу, спільну конструктивну роботу щодо вирішення проблемних питань, що мають місце у територіальних громадах району.