Оплата за електроенергію. Чому рахунки значно більші?
- 18 березня 2016, 16:06
Протягом останнього тижня ціла низка дзвінків та звернень надійшла до редакції газети. Всі з читачів запитували про одне – чому рахунки за електроенергію за минулий місяць не відповідають реальним показникам лічильників і більші, ніж зазвичай?
– Сьогодні склалася така ситуація, що відбулися зміни у системі нарахування платежів за електроенергію, вісім наших працівників в районі та місті щоденно займаються роз’ясненнями.
На сьогодні перед нашим підприємством стоїть завдання привести у відповідність вимог правила користування електричною енергією для населення розрахунки з побутовими споживачами. Такі розрахунки повинні бути за календарний місяць, цього вимагає бухгалтерський облік, надання пільг та субсидій, градація тарифів (до 100, до 600, понад 600 кіловат). – вставка.
Якщо такі обрахунки робити, наприклад, кожного 20 числа щомісячно – календарного місяця фактично не буде, адже 20 днів одного місяця і 9 чи 10 днів іншого – не є об’єктивним відображенням календарних показників за місяць, звідси і обрахунок тарифів.
Обрахування календарного розрахунку за електроенергію буде проводитись так: обраховується 20 днів показників лічильника за минулий місць 2016 року, не вистачає ще 10 днів – береться аналогічний період минулого року(2015) такого ж місяця і програмне забезпечення індивідуально по кожному абоненту розраховує середній обрахунок споживання кіловат в день. Потім середньодобове споживання множиться на 9 чи 10 днів (щоб вийшов календарний місяць) та додається до нарахування за різницею показників лічильника. Так визначається загальна сума кіловат, а отже і оплати за них.
Кошти, оплачені за електроенергію, в будь-якому випадку залишаються на особовому рахунку, і кількість донарахованих кіловат по середньому буде автоматично скореговано при знятті актуальних показників лічильника працівниками РЕМ, або надані споживачем особисто.
Для коректного нарахування саме календарних обрахунків за спожиту електроенергію кожному абоненту протягом 1-3 числа щомісячно бажано повідомляти показники лічильника за телефонами РЕМ ПАТ “Кіровоградобленерго” – 2-20-01, 2-27-31, 2-20-06, 050-48-88-065, 067-52-01-765, або ж на сайті www.kiroe.com.ua. Навіть, якщо перші дні місяця будуть вихідними – працівники підприємства працюватимуть для прийняття повідомлень від споживачів.
Якщо споживачі не нададуть показники лічильника за календарний місяць у перших числах кожного наступного місяця – обрахунок за електроенергію буде здійснюватись за вже вказаною схемою планового обсягу.
У відділеннях Укрпошти та “Ощадбанка” міста та району кожен абонент, назвавши номер особового рахунку, показники лічильника (які вважає за потрібне) – оператор надає рахунок за цими даними та чек про оплату.