В Україні стартувала соціальна кампанія з безпеки дорожнього руху «Мінус один. Не стань наступним»
- 14 березня 2016, 14:20

Кампанія такого масштабу з відповідної тематики започатковується в нашій державі вперше та носить виключно соціальний характер. Український проект направлений на зниження аварійності на автодорогах, зменшення тяжкості наслідків ДТП й здійснюється в рамках реалізації одного з пріоритетних напрямків діяльності Нацполіції України – забезпечення безпеки дорожнього руху.

Також Олександр Фацевич зазначив, що в планах Національної поліції України – розробка подібної соціальної компанії з дотримання правил дорожньої безпеки пішоходами, велосипедистами та попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.
Ігор Бабич, начальник Департаменту превентивної діяльності Національної поліції України, зауважив, що одним з пріоритетних напрямків діяльності правоохоронців визначено забезпечення безпеки дорожнього руху. Тож запуск соціальної кампанії – це тільки перший крок з підвищення правосвідомості громадян.
Іван Прохоренко – заступник начальника превентивної діяльності, доповнив – профілактична діяльність потребує комплексного підходу, тож наразі фахівці безпеки дорожнього руху разом з іншими представниками Нацполіції та громадськими діячами, з метою зниження рівня аварійності на дорогах та вулицях населених пунктів, працюють над створенням нормативної бази для впровадження в Україні автоматичної фіксації порушень ПДР.


Наприкінці презентації Олександр Фацевич зазначив – успіх соціальної кампанії багато в чому залежить від підтримки мас-медіа. Тому національна поліція України сподівається на допомогу та співпрацю із засобами масової інформації в цьому напрямку.
Наразі відповідні сюжети передано на більшість центральних телеканалів держави.
Окрім телебачення, розміщення соціальної реклами планується на регіональних телеканалах та в місцях масового перебування людей, громадському транспорті тощо.


