Олександрівський район
Влада

Більше 2,5 тисяч сімей Олександрівщини отримують субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу

Більше 2,5 тисяч сімей Олександрівщини отримують субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу
23 січня перший заступник голови районної державної адміністрації Анатолій Каражбей провів оперативну нараду з керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та відомств. У нараді взяв участь голова районної ради Григорій Гончаренко.
На нараді з інформацією про стан надання у 2016 році населенню житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива виступила начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Людмила Ковтун.

За її словами, для надання житлової субсидії в Олександрівському районі на 2016 рік було передбачено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 47305,3 тис. грн., що у 2,2 рази більше ніж в 2015 році (в тому числі: на житлово-комунальні послуги – 41552,5 тис. грн., на тверде паливо та скраплений газ – 6252,8 тис. грн.).

Станом на 1 січня 2017 року субсидію на придбання твердого палива та скрапленого газу призначено 2536 сім’ям, або 21,67% сімей району. Це на 630 сімей більше ніж у 2015 році, на суму 6273,1 тис. грн., що на 3315,8 тис.грн. більше ніж. у 2015 році.

Середній розмір субсидії одного домогосподарства на скраплений газ та тверде паливо у 2016 році становив – 2473,62 грн., що на 922,04 грн. більше ніж у 2015 році. Субсидію готівкою за 2016 рік виплачено на суму 6048,3 тис.грн.

За 2016 рік призначено субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг 7078 сім’ям або 60,47% сімей району більше ніж у 2015 році, на суму 73566,3 тис. грн., що на 45690,40 тис.грн. більше ніж у 2015 році.

Середній розмір субсидії на житлово-комунальні послуги у 2016 році склав 1097,15 грн., що на 396,67 грн. більше ніж у 2015 році.

При виникненні нестандартних ситуацій, розгляд питання призначення субсидії, виходячи з конкретних обставин, вирішується комісією, яка діє при райдержадміністрації. Житлову субсидію, як виняток, на підставі рішення зазначеної комісії призначено 945 сім’ям.

Педагог соціальний районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Галина Науменко інформувала присутніх про організацію роботи з родинами, які перебувають у складних життєвих обставинах з метою попередження соціального сирітства.

Так, протягом 2016 року на обліку Олександрівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді перебувало 43 родини, з них 11 сімей, у яких є ризик соціального сирітства. Ці родини проживають на території Цвітненської (2), Староосотської (1), Несватківської (і), Вищеверещаківської (2), Голиківської (1), Красносілківської (1), Михайлівської (1) сільських рад та Олександрівської (2) селищної ради.

В результаті проведеної роботи, зокрема, проведення роз’яснювальної роботи щодо належного виконання батьківських обов’язків, виїзди, зустріті, сприяння в оформленні усіх видів державних допомог, влаштування у навчальні заклади, профілактичні заходи щодо ведення здорового способу життя, гармонійних стосунків у родині та позитивних стосунків із членами громади одна дитина була повернута у родину, 3 сім’ї зняті з обліку у зв’язку із виїздом на територію іншого району.

На жаль, 3 родини були позбавлені батьківських прав на своїх дітей, хоча з ними проводилася посилена робота.

Інші п’ять родин продовжують перебувати на обліку Олександрівського
РЦСССДМ, одна з них перебуває під соціальним супроводом Центру. З родиною налагоджено партнерські стосунки, проводяться зустрічі та бесіди щодо попередження соціального сирітства.

На даний час спільно з сільськими та селищними радами проводиться звірка щодо сімей, які потрапили у складні життєві обставини та розробка заходів, щодо виходу їх із кризової ситуації.

Також, у ході наради порушувалися питання стану криміногенної ситуації та надзвичайних подій у районі.

За результатами наради дано відповідні доручення.

"ВК" у PDF