Світловодці поскаржилися губернатору на поганий стан автошляхів
- 14 липня 2016, 17:00
Сьогодні голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко особисто відповідав на дзвінки жителів Кіровоградщини, які зверталися на "гарячу лінію". За годину спілкування очільник області відповів на 7 дзвінків, що надійшли з міст Кіровограда, Олександрії, Світловодська та Бобринця, а також із населених пунктів Компаніївського та Олександрійського районів.
Кілька дзвінків стосувалися житлово-комунальної сфери – проблем одного із Олександрійських гуртожитків, а також благоустрою території кінцевої зупинки 126-го маршруту в обласному центрі. Про ці проблеми очільник області поінформує органи місцевого самоврядування і їх вирішення триматиме на контролі.
Хвилює жителів Кіровоградщини і незадовільний стан автошляхів. Зокрема, була скарга на розбите покриття об’їзної дороги навколо Світловодська та ще кількох аварійних ділянок.
– Ми вживаємо багато заходів, щоб в області були проведені капітальні ремонти багатьох ділянок доріг, – наголосив Сергій Кузьменко, відповідаючи на запитання додзвонювача. – У 2016 році ми будемо мати на Кіровоградщині майже 350 мільйонів гривень на середній і капітальний ремонт доріг. А якщо говорити конкретно про місто Світловодськ, то хочу вас поінформувати, що цього року буде капітально відремонтована дамба і дорожнє покриття на ній. Що стосується об’їзної – то це дорога, на жаль, не державна, а комунальна і знаходиться в управлінні міста Світловодська. Те, що стосується субвенції на місто для відновлення доріг, то тут потрібне політичне порозуміння між місцевими керівниками, якого нині немає.
Жителі області під час "гарячої лінії" також просили голову облдержадміністрації сприяти у розв’язанні кількох конфліктних ситуацій – в одній із шкіл області, де педколектив скаржиться на дії директора, та між керівником і членами одного із кооперативів, що займається газифікацією. Вирішення цих проблем Сергій Кузьменко також триматиме на контролі.
Варто зазначити, що цього року на "гарячу лінію" вже надійшло 17 тисяч 300 дзвінків, з яких оформлено понад 9 тисяч звернень. За перше півріччя кількість позитивно вирішених звернень значно зросла і складає 56%. Щодня близько третини проблем, з якими звертаються додзвонювачі, вирішується одразу.