Світловодський район
Влада

715 школярів Світловодського району зможуть оздоровитися влітку у пришкільних таборах

715 школярів Світловодського району зможуть оздоровитися влітку у пришкільних таборах
13 травня у приміщенні Світловодської РДА було проведено оперативну нараду директорів загальноосвітніх шкіл у присутності заступника голови райдержадміністрації В.Похілова, начальника відділу освіти Л.Сачевської, начальника господарчої групи відділу освіти І.Вороного, методистів районного методичного кабінету відділу освіти О.Крайносвіта та Т.Лазаревич.
На порядок денний було винесено такі питання:
1. Про участь випускників загальноосвітніх шкіл району у ЗНО-2016 та організоване закінчення 2015/2016 навчального року (доповідач: Сачевська Л.Р., начальник відділу освіти).

2.Про підготовку до проведення відпочинку дітей і підлітків Світловодського району влітку 2016 року (доповідач: Лазаревич Т.О., методист районного методичного кабінету).

3.Про підготовку до проведення військово-польових зборів (доповідач: Крайносвіт О.В., методист районного методичного кабінету).

4.Про виконання районної програми «Шкільний автобус» (доповідачі Похілов В.О., заступник голови райдержадміністрації, Вороний І.П., начальник господарської групи відділу освіти)

5.Про участь представників загальноосвітніх шкіл району у районних заходах (доповідач Похілов В.О., заступник голови райдержадміністрації).

У своєму виступі начальник відділу освіти Сачевська Л.Р. повідомила, що станом на 13.05.2016 року проведено роботу по організованому проведенню ЗНО з української мови та літератури, математики, історії України. 20 травня 2016 року буде проведено ДПА з англійської мови на базі загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, матеріали для якої передано у школи. З 23 по 27 травня 2016 року для випускників буде проведено військово-польові збори на базі Глинської ЗШ І-ІІІ ступенів та Світловодського військового полігону.

27 травня 2016 року у всіх ЗНЗ району буде проведено свято Останнього дзвоника. Випускні вечори у 11-х класах проводяться згідно з графіком з 30 травня по 4 червня. Державна підсумкова атестація учнів 4-х класів буде проведена на базі всіх загальноосвітніх шкіл у період з 12 по 21 травня 2016 року. ДПА 9-х класів проводиться у визначені наказом Міністерства освіти і науки України від 08.02.2016 №94 терміни. Вручення свідоцтв про базову загальну середню освіту буде проводитися у школах 11-12 червня 2016 року.

З 30 травня по 16 червня у 12 загальноосвітніх школах будуть працювати пришкільні табори відпочинку з денним перебуванням для 715 учнів.

Методист РМК Лазаревич Т.О. проінформувала присутніх про те, що що з 10 травня розпочало свою діяльність Головне управління Держпродспоживслужби у Кіровоградській області. Саме ця служба в районі буде проводити заходи по підготовці до проведення відпочинкової кампанії, до нового навчального року тощо. Методист надала інформацію про особливості оформлення дозвільної документації для відкриття пришкільних таборів відпочинку на базі ЗНЗ району. Звернено увагу присутніх директорів шкіл на особливості роботи англомовних груп у пришкільних таборах та надала інформацію про проведення обласного огляду-конкурсу роботи мовних груп у пришкільних таборах.

Методист районного методичного кабінету Крайносвіт О.В.ознайомив директорів шкіл І-ІІІ ступенів з планом проведення військово-польових зборів учнів 11-х класів загальноосвітніх шкіл району у 2016 році та завданнями по матеріальному забезпеченню даних заходів.

Заступник голови райдержадміністрації Похілов В.О. та начальник господарської групи відділу освіти Вороний І.П. провели змістовну розмову щодо виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації водіями шкільних автобусів у ході реалізації районної програми «Шкільний автобус».

Похілов В.О. запросив представників загальноосвітніх шкіл району взяти участь у презентації туристичного маршруту «Захарівка-мій рідний край, моя земля» та інших районних акціях і заходах, проведення яких заплановано на травень-червень 2016 року відділом культури і туризму та сектором молоді та спорту Світловодської районної державної адміністрації.

"ВК" у PDF