Три з чотирьох перевізників на зустрічі з мером 31 березня прогнозують «порожняк»
- 31 березня 2016, 09:26
А між тим, вони дивуються: як може бути порожньою міська скарбниця, коли, згідно зведень, цьогорічні податкові надходження до неї виконані на 124%?
Та на початку наради в.о. начальника управління економіки та розвитку міста Олексій Лисенко наполегливо нагадав перевізникам про їхнє зобов’язання завершувати пасажироперевезення з 21 години, а не, як зараз — щойно сонце починає сідати. А ще він вручив Вікторові Макарову офіційного листа —посвідчення про те, що саме його транспорт обслуговує маршрут за №14 — як перевізник, який на конкурсі на цей маршрут посів ІІ місце, поступившись АТП №13507, яке нещодавно відмовилось від його обслуговування. Після чого розпочалося основне…
Юрій Богдан (АТП), Віктор Кучера ("Велес-Х) та Володимир Сєрґєєв ("Світ-Автолеґіон") обережно повідомили голові: возити пільговиків їм уже несила — на прикладі АТП, борг за перевезення пільговиків досяг 270 тис. грн. А заборгованість цих трьох перевізників по зарплаті своїм працівникам сягає від місяця до трьох. Тож, якщо триватиме таке й надалі, резюмували вони, вона (заборгованість) лиш зростатиме — через це платити зарплати, купувати пальне із запчастинами та сплачувати податкові відрахування і таке інше стане ще більш проблематичним. І врешті — настане колапс усієї системи пасажирських автоперевезень у Світловодську.
…Не лякайте, категорично не погодився міський голова: якщо ви не справляєтесь — погукаємо до перевезень перевізників з інших міст. Вони і возитимуть за троячку, і пільговиків відведеними їм місцями забезпечуватимуть беззаперечно…
За троячку і ми возити будемо, зрікаючись 50-ти копійок, парирували перевізники — аби не було би ані відведеного одного (або двох) пільгових місць у "маршрутках" та "пільгових" автобусів взагалі. А щодо чужинців, то, попередили гості козярчуківського кабінету, треба зважувати на те, що вони (чужинці), аби закріпитись на тутешньому ринкові пасажирських перевезень, підуть на будь-які обіцянки. А вже закріпившись, почнуть диктувати свої умови, на які міські керманичі вимушені будуть зголоситись — бо ж "рідні" перевізники на той час просто "вимруть". Це — одне. А друге, всі надходження від господарювання цих перевізників-прибульців будуть наповнювати бюджети міст, де вони зареєстровані, а не Світловодська. На що, прагнучи досягти бодай якогось компромісу, градоначальник запропонував перевізникам, включно із "фаворитом" Макаровим, зібратись на 14-ту годину 31 березня і надати йому письмово свої бачення виходу із ситуації, що склалася — і найоптимальніший варіант, наголосив мер, і стане взірцем для наслідування усіма іншими перевізниками.
P.S. Вже опісля засідання ми спробували переговорити з перевізниками щодо перспектив мерського завдання… Узагальнюючи їхні відповіді, можна спрогнозувати: найкраща пропозиція надійде від ФОП Макаров, бо він, на відміну від трьох своїх конкурентів, перебуває найменше часу на "пасажироперевізному" ринку. Тож, за рахунок "товстішого жирового шару", запропонує умови, які виявляться неприйнятними для трьох інших учасників наради. А значить, очікується такий собі порожняк, який дає підстави припустити, що з 1 квітня пільгові перевезення у Світловодську припиняються повністю.