Інформувати вчасно про спожиті газ та електроенергію – в інтересах споживачів
- 14 березня 2016, 18:06
Зокрема, був затверджений типовий договір щодо розподілу природного газу, відповідно до якого, починаючи з 1 січня 2016 року передбачається інформування споживачами щомісяця газорозподільчого підприємства (Кіровоградоблгаз) про фактичні обсяги спожитого ними газу.
– З тим, аби забезпечити належне документальне оформлення транспортованого газу, споживачі мають зафіксувати показники лічильника і станом з першого по п’яте число наступного місяця поінформувати про фактичні обсяги спожитого газу. Зробити це громадяни можуть зателефонувавши за номерами, що вказані на абонентських книжках, а також через особистий кабінет на веб-сайті Обленерго, або через електронну пошту, – відзначив посадовець.
Про показники лічильника кожен споживач може поінформувати також безпосередньо через інформаційний кіоск, що розташований у приміщенні ВАТ "Кіровоградгаз", або надати інформацію на паперовому носії у довідкову службу газопостачального підприємства.
Андрій Петровський запевнив, що у споживачів не має бути жодних причин для хвилювань, в разі, якщо їм з будь-яких причин не вдасться надати необхідну інформацію. У цьому випадку жодних фінансових санкцій відносно абонентів законодавством не передбачено. Проте, зазначена вимога, у першу чергу впроваджена в інтересах споживачів, з тим, аби уникнути будь-яких розбіжностей у нарахуваннях.
Стосовно інформування абонентами щодо спожитої електроенергії, то за словами представника Облненерго, з цією метою на підприємстві цілодобово працює call-центр, куди громадяни можуть зателефонувати за міським та двома мобільними номерами та надати підприємству відповідну інформацію.