Олександрівський район
Влада

В Олександрівці обговорили завдання з впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг

В Олександрівці обговорили завдання з впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг
22 лютого у залі засідань райдержадміністрації голова районної державної адміністрації Ольга Борота провела оперативну нараду з керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та відомств.
Участь в нараді взяв голова районної ради Григорій Гончаренко.

З інформацією про стан та основні завдання із впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг на нараді виступив начальник управління економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації Сергій Антіпов.

За його словами, з метою безумовного виконання Законів України “Про адміністративні послуги” та “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” Олександрівською районною державною адміністрацією вжито наступних заходів:

– видано розпорядження голови Олександрівської районної державної адміністрації від 18 лютого 2016 року №16-к, яким створено сектор з питань державної реєстрації в кількості 2 штатних одиниць;

– проведено моніторинг приміщень для розташування державних реєстраторів та зберігання реєстраційних справ. Після переведення (призначення) державних реєстраторів, їм будуть надані обладнані робочі місця в Центрі надання адміністративних послуг в Олександрівському районі, які забезпечені централізованим опаленням, освітленням, телефонним зв`язком, доступом до мережі Інтернет, тощо.

Після нормативно-правового регулювання механізмів передачі реєстраційних функцій від органів юстиції місцевим органам влади Олександрівською районною державною адміністрацією буде вжито вичерпних заходів для безперебійного функціонування системи державної реєстрації.
Офіційний сайт Олександрівської РДА

"ВК" у PDF