Олександрівський район
Влада

В Олександрівці обговорили завдання з впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг

В Олександрівці обговорили завдання з впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг
22 лютого у залі засідань райдержадміністрації голова районної державної адміністрації Ольга Борота провела оперативну нараду з керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів міністерств та відомств.
Участь в нараді взяв голова районної ради Григорій Гончаренко.

З інформацією про стан та основні завдання із впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг на нараді виступив начальник управління економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури райдержадміністрації Сергій Антіпов.

За його словами, з метою безумовного виконання Законів України “Про адміністративні послуги” та “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” Олександрівською районною державною адміністрацією вжито наступних заходів:

– видано розпорядження голови Олександрівської районної державної адміністрації від 18 лютого 2016 року №16-к, яким створено сектор з питань державної реєстрації в кількості 2 штатних одиниць;

– проведено моніторинг приміщень для розташування державних реєстраторів та зберігання реєстраційних справ. Після переведення (призначення) державних реєстраторів, їм будуть надані обладнані робочі місця в Центрі надання адміністративних послуг в Олександрівському районі, які забезпечені централізованим опаленням, освітленням, телефонним зв`язком, доступом до мережі Інтернет, тощо.

Після нормативно-правового регулювання механізмів передачі реєстраційних функцій від органів юстиції місцевим органам влади Олександрівською районною державною адміністрацією буде вжито вичерпних заходів для безперебійного функціонування системи державної реєстрації.

"ВК" у PDF