Дорожники Кіровоградщини проаналізували свою роботу у першому кварталі та розставили акценти над завданнями літнього сезону
- 29 квітня 2016, 14:00
Підсумки роботи дорожнього господарства у першому кварталі – саме з цією метою на розширену нараду зібралися очільники філій ДП Кіровоградський облавтодор у четвер, 28 квітня, на базі Лелеківської ДЕД. Головував на нараді начальник служби автодоріг у Кіровоградській області Сергій Поліщук.
Більше 65,5 тисяч м² аварійної ямковості ліквідовано з початку року. До літа ямковий ремонт на мережі державних доріг повинен завершитися і дорожники розпочнуть поточний середній ремонт та активно вестимуть роботи з експлуатаційного утримання. На що заплановано 225,6 млн грн. та 82,5 млн грн. відповідно.
За словами директора ДП «Кіровоградський облавтодор» Андрія Рудніка, баланс підприємство захистило з прибутком, але має значну заборгованість по ПДВ, ПДФО та ЄСВ. Як наслідок – фіскальна служба може нарахувати штрафні санкції у 50% від загальної суми податкового боргу.
- У нас є виконання, почали з’являтися прибутки, але накопичений податковий борг гальмує нас. Ситуація складна не лише в Кіровоградській області, а по всій країні, - зауважив Андрій Руднік. - Зараз ми розглядаємо варіант виплати облавтодором заробітної плати філіям без ПДФО та ЄСВ, які ви повинні погасити з власного бюджету, з власного прибутку. Це можна зробити за рахунок укладення прямих договорів. Такий вимушений крок може дати нам змогу вилізти з боргової ями з найменш болючими наслідками.
Окрім фінансових питань, обговорили і питання якості виконання ремонтних робіт. Як зазначив заступник директора облавтодору Юрій Бурячок, через недоліки, допущені ремонтними бригадами, 9 головних інженерів філій отримали догани, 19 приписів направлено майстрам від лабораторії. Основні зауваження стосувалися обробки ямок, підґрунтовки, утрамбовки та укатки. Він також додав, що потрібно не лише нарощувати кількісні показники, а й дотримуватися вимог якості.
Окремо поговорили про безпеку руху та охорону праці. Сергій Поліщук додав, що кожен начальник філії особисто відповідає за безпеку своїх робочих.
- Люди живі-здорові вийшли працювати на об’єкт, такими ж повинні й повернутися, - додав Сергій Поліщук. - Тому не забувайте про забезпечення бригад спецвзуттям та спецодягом, спеціальними попереджувальними знаками. Те ж саме стосується і дорожніх знаків – де треба оновіть, де треба – встановіть нові, але ми повинні забезпечити належні умови безпеки руху користувачам наших доріг.