Сергій Коваленко: Оптимізація освітньої мережі – це не самоціль
- 12 листопада 2015, 11:39

11 листопада в облкомплексі гімназія-інтернат-школа мистецтв проходить колегія департаменту освіти і науки облдержадміністрації. Ключове питання, що винесено на розгляд – оптимізація навчальних закладів області у процесі децентралізації.
Вона також зауважила, що при створенні адміністративно-територіальних центрів необхідно враховувати, що навчальні заклади І-ІІІ ступенів повинні бути з наповнюваністю не менше 250 учнів, а дошкільні – не менше 100 осіб.
- Оптимізація освітньої мережі – це не самоціль. Справжня ціль – забезпечити однаковий доступ до якісної середньої освіти усім жителям області, як в маленькому селі, так і в місті, - наголошує заступник голови облдержадміністрації Сергій Коваленко.
- Чи всі діти в області мають однакові умови для стартових можливостей у навчанні?! Відповідь очевидна – ні. Тому що Кіровоградщина лідирує за кількістю малокомплектних шкіл. Лише, наприклад, у Вільшанському районі 80% таких шкіл. Який бюджет зможе витримати таке навантаження?! Тож оптимізація в даному випадку – оптимальне використання коштів, які є, - продовжив він далі свою думку.
Прокоментував заступник голови ОДА і новий постулат роботи освітньої галузі: "фінансування на одну дитину, а не на заклад": "Добре, якщо за таких умов місцева влада зможе підтримувати фінансово навчальні заклади. А якщо ні?! Тоді вже зараз треба ставити питання про будівництво доріг, придбання шкільних автобусів і створення гуртожитків при опорних школах", - наполягає заступник голови ОДА.
Окрім цього Сергій Коваленко говорив про місце професійно-технічної освіти у загальній системі освіти області, і про завдання які постають в цій галузі, а це також об'єднання і укрупнення ПТНЗ.
Іще одне завдання, яке ставив заступник голови ОДА перед керівниками районних відділів освіти – виведення готівкового обігу коштів із закладів освіти, зокрема йшлося про благодійні фонди та кошти на харчування.
Серед інших питань, які розглядатиме колегія департаменту освіти і науки ОДА: підсумки реформування шкіл-інтернатів обласного підпорядкування та стан соціального захисту вихованців інтернат них закладів; стан реалізації обласної цільової програми на 2011-2015 роки "Шкільна парта"; стан дотримання Законів України "Про державну службу" та "про засади запобігання та протидії корупції" у департаменті освіти і науки ОДА.