На Кіровоградщині продовжується робота зі створення оптимальної мережі закладів освіти
- 6 березня 2017, 14:01
Сьогодні відбулося засідання колегії управління освіти, науки, молоді та спорту облдержадміністрації. Основне питання, що розглянули члени колегії та учасники засідання, – створення умов для надання якісних освітніх послуг. Поінформував про основні досягнення минулого року щодо створення належних умов для здійснення освітньої діяльності в області начальник управління Володимир Таборанський.
– Процеси реформування, створення оптимальної мережі закладів продовжуються, – зауважив Володимир Таборанський. – Ми можемо говорити, що кількість дошкільних навчальних закладів минулого року збільшилась. Аналогічна ситуація і в мережі позашкільних навчальних закладів – збільшилась кількість за рахунок створення нових у об’єднаних територіальних громадах. Зросла кількість ВНЗ – відкрито факультет Донецького медичного Університету. А в галузі середньої і професійної освіти ми маємо іншу тенденцію – кількість закладів скоротилася, однак не через закриття, а внаслідок реорганізації: значна частина шкіл стала філіями опорних і вони втратили статус юридичної особи. Кількість ПТУ теж скоротилася, оскільки розпочато процес створення регіональних центрів професійної освіти.
Серед основних здобутків у дошкільній освіті начальник профільного управління назвав створення нових місць у дошкільних навчальних закладах. Зокрема, протягом 2016 року відкрито 2 дитсадки у Новій Празі Олександрійського району та в Новгородці, 5 дошкільних відділень при НВК, а також 13 додаткових груп. Загалом створено 446 додаткових дошкільних місць, що майже у двічі більше, ніж у 2015 році.
У загальній середній освіті про позитивні результати свідчить те, що Кіровоградщини посіла 2-ге місце серед інших областей за показником створення навчально-виховних об'єднань. Володимир Таборанський повідомив, що станом на 1 лютого 2017 року у Кіровоградській області функціонують 18 опорних шкіл та 67 філій. Внаслідок реформування зменшилась кількість дітей, які перебувають на індивідуальній формі навчання, підвищилась середня наповнюваність класів, скоротилась кількість малокомплектних шкіл. Окрім цього, покращено і матеріально-технічну базу загальноосвітніх закладів: забезпечено шкільними автобусами, придбано мультимедійні комплекси, інтерактивні дошки, мультимедійні проектори, персональні комп’ютери та ноутбуки, шкільні меблі, обладнання. Протягом 2016 року в школах проводилися ремонтні роботи.