---
Актуально / Влада

Найбільше мешканці області невдоволені роботою комунальної сфери

Найбільше мешканці області невдоволені роботою комунальної сфери
Як доповів під час апаратної наради в облдержадміністрації керівник «Гарячої лінії» Андрій Лаврусь, нинішнього року на розгляд було направлено 5365 звернень, що надійшли від жителів області. Ще по 5284 зверненням операторами «гарячої лінії» надані усні консультації.
Найбільше до контактного центру надійшло питань по житлово-комунальному господарству – 1722 звернення. Люди скаржаться на незадовільне функціонування комунальної сфери, а також на високі тарифи, зокрема, за теплопостачання.

Серед найбільш резонансних були колективні звернення від жителів Вільшанського, Голованівського, Ульяновського та Добровеличківського районів, з проханням посприяти у відновленні електропостачання до населених пунктів у зв’язку з крадіжками трансформаторного масла. – У всіх населених пунктах, жителі яких зверталися до нас, електропостачання відновлено, – повідомив Андрій Лаврусь.

З питань соціального захисту та пенсійного забезпечення на "гарячу лінію" звернулися 1689 громадян, переважно з питань отримання, призначення або перепризначення субсидій.

Наступна позиція – транспорт і зв’язок – 596 звернень, зокрема, щодо забезпечення пільгового проїзду учасникам АТО. Найбільше це стосується Кіровограда та Олександрії, де мали місце хамська поведінка водіїв та непоодинокі факти відмови військовослужбовцям у пільговому проїзді.

Андрій Лаврусь також відзначив, що за дорученням голови облдержадміністрації обласним контактним центром особливу увагу приділяється зверненням військовослужбовців та членам їх сімей, головним чином, у питанні виділення їм земельних ділянок.

– Нинішнього року із 90 звернень з зазначеного питання по 19 були прийняті позитивні рішення, ще 71 звернення залишається на розгляді, – зазначив керівник контактного центру.

"ВК" у PDF